Корпоративен брандинг

Какво всъщност е корпоративен брандинг и защо е толкова важен?

Това е цяла една идеология КОЙ си ти, КAКВО правиш, ЗАЩО го правиш и за КОГО го правиш. Вид обещание, което даваш на своите клиенти, както и тяхната представа за това, което ще получат от теб. С други думи, главното послание, което изпращаш към своите потребители. Този детайл, който те прави разпознаваем и те отличава от другите фирми в бранша.

Началото започва с лого, като систематизиран символ на дейността на фирмата. Всичко останало се развива на база нуждите и бизнес идеологията на бранда. Ключът към успешен брандинг е постоянството. Ето защо, честата смяна на корпоративни цветове, лога и др. водят до загуба на клиенти.

Успешното развитие на бранда изисква всичко свързано с него да бъде брандирано, за да е разпознаваемо- уеб сайт, социални профили, рекламни материали, бизнес подаръци, служебни автомобили и др.

През годините сме работили както с нови, така и с доразвиване или поддържане на съществуващи корпоративни брандинги. Това спомага за богатия ни опит и възможността да дадем една цялостна и маркетингово издържана концепция за успешна реализация на вашия бизнес.

Share by: