Външна и интериорна реклама

Всички ние се нуждаем от добра реклама, за да можем да изпращаме точните послания на своята аудитория.

Външната реклама е всички това, което виждаме движейки се навън. Това са рекламните фолиа, които ще видите по колите или търговските обекти, това са билбордовете, които привличат вашето внимание, докато пътувате към работа, това са всички красиви, или не толкова, светещи букви и послания, които има в целия град. Всичко, което носи послание, дава информация или привлича внимание със своя дизайн е вид външна реклама, която се използва, за да ни накара да искаме да научим още нещо за бранда.

Важността на този тип реклама е неоспорима. Именно чрез нея ние изпращаме началното послания към нашите клиенти, това с което искаме да ги накараме да ни потърсят и да проучат нашата дейност.

Вътрешната реклама (интериорната) от своя страна е следващата стъпка към спечелването на клиента. Тя е тази, която представя детайла, тази която дава допълнителна информация и хвърля допълнително светлина на посланието от външната реклама. Например, имате билборд с френски макарон, на който пише „Искаш ли да ме опиташ?“, визията е провокативна и той изглежда наистина вкусен. Клиентът ви проучва и решава да посети вашата сладкопекарна. Влизайки той вижда още по-красиви и „вкусни“ макарони отпечатани върху фототапет. Той се потапя в атмосферата на френски стил, поръчва и кафе и... започва да ви посещава всеки ден. 

Съчетавайки тези два типа реклами по най-добрия начин Вие показвате на своята аудитория, че именно вашата сладкопекарна е мястото, където те ще се пренесат във Франция и ще имат спокойствието и уютът, които тя излъчва. Това ще ви спечели лоялна клиентела и рекламата ще работи за вас и целите на компанията.

Share by: