Благотворителна акция "Аз Вярвам и Помагам"

Марина Иванова • Apr 30, 2019

Рекламна агенция Ефектив Бранд се включи в най-мащабното събиране на капачки на 13.04.2019 г. на "Аз Вярвам и Помагам 2"

„Аз Вярвам и Помагам“ е първата благотворителна кампания за събиране на пластмасови капачки, която предоставя събраните средства от нея да се използват в помощ на родилните отделения и отделенията по неонатология. Поради ниската цена за изкупуване на пластмасовите капачки още в самото начало, идеята е във всеки по-голям град да се събират пластмасови капачки, които да се предават за рециклиране, а със събраните средства да се помага на местните болници и по този начин да се избегнат големите разходи за транспорт и допълнителното замърсяване на околната среда от изгорелите газове на транспортните средства, които возят капачките.
Само за няколко години от организирането на първата кампанията в област Варна, организаторите успяват да съберат и предадат за рециклиране повече от 91 тона пластмасови капачки, а крайният резултат е – пет значими дарения на нова медицинска апаратура за варненските болници.

Сдружение „Аз Вярвам и Помагам“ има три основни цели, към които би искало да насочи вниманието на обществеността не само във Варна, но и в цялата страна:

1. Екология и опазване на околната среда.
2. Възпитание, образование и мотивация на подрастващите.
3. Събраните средства да се насочват към отделения, в които грижата за човешкия живот е силно зависима от качеството на медицинската апаратура.
Цитирано от http://purvite7.bg/az-vyarvam-i-pomagam-prvata-blagotvoritelna-kampaniya-za-sbirane-na-plastmasovi-kapachki-za-meditsinska-aparatura/


Не за пръв път доказваме, че в агенция Ефектив Бранд сме силно социални и отговорни към обществото. Тук се стремим да покажем, че рекламата може да бъде от полза за нещо много по-голямо от нас самите и най-вече, че тя може да е напълно безвъзмездна, ако каузата е с такава значимост като тази на "Аз Вярвам и Помагам".
Преди почти 1 година нашият служител Марина Иванова инициира среща с човека с голямо "Ч", стоящ зад тази изключително изтощаваща, но страхотна кауза- Влади, за да предложи варианти, с които да подпомогнем гласността на кампанията още повече. Първоначално, нашето предложение беше прието с предубеждения. Влади ни разказа за дългия и труден път до постигане на високите цели, които си е поставил с тази кампания, а именно възможно най-много значими дарения на нова медицинска апаратура за всички болници в нужда. След срещата ни разбрахме, че тази кампания е наистина сърцата и ние сме готови да сме част от нея, не само с реклама, но и с всичко което е в нашите възможности.

Екипът на Effective Brand е изключително горд с инициативата на своя управител Ivaylo Ivanov , който се включи като доброволец в една от най-важните и мащабни кампании за България, а именно Аз Вярвам и Помагам в помощ на бебетата, НАШИТЕ бебета! Пожелаваме на екипа на Аз Вярвам и Помагам никога да не се отказват от това страхотно дело, а на нашия управител да продължава да има толкова голямо сърце, което да ни кара да сме по-добри!

kak-biznesa-ni-da-pecheli-ot-covid-19
By Марина Иванова 04 May, 2020
Как да преосмислим възможностите пред нашия бизнес? Кои са основните теми на фокус и как да се позиционираме правилно и за дълго? 6 практически съвета за възможните действия по време на силно променени обстоятелства.
ne_izbirai_magazini_za_ofiskonsumativi
By Марина Иванова 12 Feb, 2020
4 причини да изберете рекламна агенция пред копирно студио и магазин за офис консумативи. Разликата между възможностите на едната и другата страна и доколко професионално изпълнен продукт ще получите накрая
effectivebrand-niska-cena-visoko-kachestvo
By Марина Иванова 30 Jan, 2020
Каква е връзката между цената и качеството на рекламните продукти и услуги и кога те могат или не да вървят ръка за ръка. Малко светлина върху това КАК ДА ИЗБИРАТЕ своите услуги и за какво да се интересувате и да внимавате.
logo design
By Марина Иванова 07 Jun, 2019
Логото е важна част от бранда на вашата фирма и оказва значително влияние върху публичното възприятие на компанията.
трюфели-награда-тетраедър
By Марина Иванова 12 Mar, 2019
Награда за най-добър Дизайн на опаковка
Share by: